Je bent al enige tijd niet actief op de webshop. Jouw sessie zal zometeen verlopen. Klik op OK om jouw sessie met 120 minuten te verlengen.
Bestellen
Bij Manutan staan wij voor “Well-Working” en de gezondheid van onze collega’s en klanten staat dan ook voorop. Uiteraard houden ook wij daarom de ontwikkelingen rondom het coronavirus (COVID-19) nauwlettend in de gaten. We nemen dan ook continu alle voorzorgsmaatregelen in acht. Dat betekent dat de richtlijnen van de overheid en het RIVM binnen Manutan ten strengste worden nageleefd. Toch kunnen we ons voorstellen dat je met vragen zit.
Daarom tref je hieronder antwoorden op de twee meest gestelde vragen:
Kan ik besmet raken met het coronavirus via pakketten?
Het bestellen van producten bij Manutan is veilig. Het virus verspreidt zich via mensen en dieren. Volgens het RIVM wordt het coronavirus niet overgedragen via pakketten. Onze medewerkers en partners verpakken de producten veilig en met zorg. Ook in ons magazijn volgen wij de hygiëneregels van het RIVM.
Hoe snel worden mijn producten bezorgd?
Bestellen via onze webshop blijft natuurlijk gewoon mogelijk. Onze webshop is altijd open, zoals je van ons gewend bent. Wij zetten ons volop in om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. In deze uitzonderlijke omstandigheden kan het zijn dat de bezorging van de producten iets langer duurt dan je van ons gewend bent. Wij vragen je begrip hiervoor.
We hopen je ook in deze onzekere tijden zoveel mogelijk tot dienst te zijn. Voor vragen en advies kun je dan ook nog steeds terecht bij onze klantenservice. Uiteraard houden we je op de hoogte van eventuele veranderingen.
All You Need, With Love,
Het Manutan team
Indien je bedrijf al een contract heeft bij Manutan, kunt u een nieuw account aanmaken met je e-mail adres. Vul je persoonsgegevens in en vul de postcode in bij de Facturatiegegevens. Je kan daarna het juiste bedrijf kiezen. Na registratie krijg je een e-mail om je persoonlijke account te activeren.
Nee, het is niet mogelijk een online bestelling te doen zonder eerst (eenmalig) een account aan te maken.
Indien je een bestelling wilt wijzigen, kan je dit helaas niet online aanpassen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Ja dat kan, maar als particuliere klant is het alleen mogelijk via iDeal of Creditcard betalen.
Bij de producten zie je de onderstaande voorraad meldingen:
Op Voorraad
Op werkdagen vóór 16.00 uur besteld, is morgen geleverd. Vrijdag na 16.00 uur besteld en op zaterdag en zondag is de volgende dinsdag geleverd.
Verschillende levertijden
Wanneer een product meerdere artikelen bevat (bijv. een stoel in verschillende kleuren), kan het voorkomen dat er per artikel verschillende levertijden zijn.
Op voorraad bij onze leverancier
Dit artikel wordt direct vanaf de producent/leverancier afgeleverd. Deze artikelen kan je om die reden helaas niet via Track & Trace volgen.
Tijdelijk niet op voorraad
Dit artikel is tijdelijk niet op voorraad. Je kan het artikel wel bestellen, er staat een datum bij vermeld wanneer je het artikel mag verwachten.
Ja, als je op een bepaalde categorie staat, kan je producten met elkaar vergelijken door producten aan te vinken onder de noemer Vergelijken. Het is mogelijk maximaal 4 producten met elkaar vergelijken.
Je bestelling wordt bij een afleveradres in het buitenland, omgezet naar een digitale offerte. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op, zodat de artikelen volgens afspraak op de juiste plaats van bestemming bezorgd worden.
De artikelen die u in uw winkelwagen plaatst, kunt u van daaruit ook direct omzetten naar een offerteaanvraag. De offerteaanvraag kunt u daarna online afronden.
Tijdens de offerteaanvraag kan je aangeven of de offerte moet worden goedgekeurd. Zodra de offerte wordt gevalideerd, is het online mogelijk de offerte omzetten in een bestelling. Daarbij is de offerte in PDF vorm te downloaden om gemakkelijk te delen.
Dit is zeker mogelijk. Kijk voor onze mogelijkheden op https://www.manutan.nl/nl/mnl/thuiswerken