Prikklok met RFID-badges, eenvoudig en gebruiksvriendelijk in- en uitklokken en berekenen van de...
Met de set THEMIS-BOX kunt u de aankomst en het vertrek van uw personeel controleren en de gewerkte uren van uw personeel berekenen.
Totaal aantal gewerkte uren per dag, week en maand.
Totaal aantal uren overwerk per week.
Totaal aantal extra gewerkte uren per week (deeltijd).
Berekening van het aantal ‘s nachts gewerkte uren.
Beheer van vakantiedagen.
Configuratie van de theoretische werktijden van de werknemer (afgeronde uren, lunchpauze, werktijden teams, uren ‘s nachts).
Gebruiksvriendelijke prikklok voor leidinggevenden, boekhouders en managers van middelgrote of kleine bedrijven.
Software inbegrepen, te installeren op een pc (Windows).
Werknemers klokken in en uit met een badge aan sleutelhouder - contactloos (RFID).
Software ontwikkeld door Horloges Huchez in Frankrijk: ruim 25 jaar ervaring met de ontwikkeling van registratiesoftware en tijdbeheer.
Ondersteuning bij configuratie en training voor THEMIS-BOX (optioneel) Ondersteuning bij de installatie en het gebruik van de software voor tijdbeheer Op afstand (telefoon + pc-ondersteuning op afstand via snel internet - op basis van beschikbaarheid bij de klant).
De set bestaat uit: 1x badgelezer met elektrische voeding 230 V. 1x USB-stick met de software - licentie voor capaciteit 5, 10, 25 of 50 werknemers, afhankelijk van de gekozen set 5, 10, 20 of 50 badges, afhankelijk van de gekozen set.
Gemaakt in de EU
Klantgarantie : 1 jaar
Specificaties
Productinformatie
Productnaam
Set lezer + badges bankpas THEMIS-BOX, Aantal badges: 25
Merk
Huchez
Verpakking
Per stuk
Technische specificaties
Aantal badges
25
Oorsprong van het product
Gemaakt in de EU
Klantgarantie
1 JAAR
Documentatie
Selecteer je product om de beschikbare documenten te tonen
Onze beoordelingen zijn echt en betrouwbaar. Klik hier voor meer informatie over onze verificatie- en controleprocedures.