Je bent al enige tijd niet actief op de webshop. Jouw sessie zal zometeen verlopen. Klik op OK om jouw sessie met 120 minuten te verlengen.
E-PROCUREMENT MET MANUTAN:
Ondersteuning van je inkoopprocessen
Dankzij e-procurement (elektronisch inkopen) verlopen je bestelprocessen en je voorraadbeheer vlotter dan ooit. Met de digitale oplossingen van Manutan verlossen wij je van alle administratieve rompslomp die bij bestellingen komt kijken. Aansluiten op onze oplossing gaat snel en soepel. Bovendien kun je rekenen op training en support van onze specialisten in e-procurement.
Zo bespaar je op de long tail inkoop en houd jij tijd over voor de activiteiten die er écht toe doen in jouw business. Da’s echt Well Working.
De voordelen van digitaal inkopen bij Manutan
- Gebruiksvriendelijk bestellen
- Altijd een duidelijk overzicht
- Oplossingen op maat
- Begeleiding door een expert
- Snel en soepel aansluiten op onze oplossing
- Je wint tijd én geld
Whitepaper: C-Class inkopen, 6 pijlers voor een optimale strategie
Door het informatiesysteem en de juiste Business Intelligence-oplossing te combineren, kunnen organisaties hun Long Tail Spend inkopen (ook wel klasse C-inkopen) optimaliseren via 6 pijlers.
Download whitepaperAansluiten met je eigen e-procurementsysteem
Heeft jouw bedrijf al een eigen inkoopomgeving? Dan kun je die heel makkelijk laten aansluiten op het Manutan-assortiment. Aansluiten kan met alle courante inkoopsystemen, zoals:
- Perfect Commerce
- Wallmedien
- Coupa
- Proactis
- TBlox
- Acto
- INCONTO
- BeNeering
- SAP SRM
- Syntess
- GHX
- ProActive
- SAP Ariba
- Exact/ProQuro
- AFAS
- Oracle
- Basware
- Jaggaer
Heb je een ander e-procurementsysteem? Laat het ons weten, we bekijken samen de mogelijkheden. Aansluiten met je eigen inkoopsysteem kan op drie manieren: via punchout, hosted catalog en EDI.
Oplossing 1: punchout
Bij een punchout of roundtrip maakt de besteller vanuit jullie eigen e-procurementomgeving een ‘uitstapje’ naar ons systeem om vervolgens terug te keren. De bestelde artikelen worden vanuit het winkelwagentje van de punchout naar de inkooporder van jullie systeem overgezet. Zo profiteer je zowel van de voordelen van jullie eigen systeem als van alle informatie en producten op de Manutan-website. Bovendien is Manutan internationaal actief en kunnen wij je een punchout oplossing bieden in heel Europa.
Oplossing 2: hosted catalog
Werk je liever met een gehoste catalogus? Dat kan ook. We bezorgen jou een catalogusbestand in het gewenste format dat je kunt inladen in jouw inkoopsysteem. Met deze oplossing beheer je de inhoud van de catalogus helemaal zelf. Zo kun je een eigen interne webshop maken met daarin verschillende leveranciers.
Oplossing 3: EDI
Bij EDI of Electronic Data Interchange worden, volgens een gestandaardiseerd digitaal formaat, orders volledig automatisch uitgewisseld tussen jouw bedrijf en Manutan. Maar ook andere transactionele documenten, zoals orderbevestigingen, pakbonnen en facturen worden volautomatisch opgemaakt. Het grote voordeel? Door de doorgedreven automatisatie maximaliseer je je ROI.
Oplossing 4: API
Dankzij API (application programming interface) ), kunnen twee applicaties of systemen transparant met elkaar communiceren. Toegepast op E-procurement maakt deze technologie het mogelijk om de automatische informatiestromen tussen partners, leveranciers en bedrijven te versnellen. Dit opent de weg naar een nieuwe generatie E-procurement-oplossingen zoals Search360 van Ivalua.
Meer weten? Neem contact met ons op
Je eigen autorisatieflow op de webshop van Manutan
Heeft je bedrijf geen eigen inkoopsysteem? Dan bieden we je graag deze vierde oplossing aan. Met de autorisatieflow op de webshop van Manutan is bestelgemak verzekerd. Als inkoopverantwoordelijke heb je de volledige controle op wat er bestelt wordt en door wie. Zo helpt Manutan je om de controle te krijgen over de longtail spend.
Zo werkt de autorisatieflow
Stap 1:
Bestellers krijgen toegang tot de webshop van Manutan
Stap 2:
Een geplaatste bestelling wordt gekoppeld aan een interne kostenplaats
Stap 3:
Je kunt de bestelling valideren. Indien nodig voeg je een opmerking voor je toe.
Stap 4:
Na je validatie gaan wij aan de slag om je bestelling te leveren
Handig: we passen de autorisatieflow volledig aan op maat van jouw noden. Je kiest zelf wie bestellingen kan plaatsen, of validatie gebeurt door één of meerdere personen. Zo houd je grip op de inkoopprocessen in jouw bedrijf.
De voordelen van onze autorisatieflow
Met de autorisatieflow hoef je niet langer bestellingen van collega’s te verzamelen en in te voeren. Bovendien vermijd je heel wat administratieve rompslomp.
- Gedaan met bestelformulieren en interne mails
- Makkelijk kopiëren en aanpassen van vroegere orders
- Handige favorietenlijst voor terugkerende bestellingen
- Je wint tijd en geld
Meer informatie?
Onze specialisten helpen je graag met de keuze van de beste e-procurementoplossing. Neem snel contact met ons op via Eproc-support@manutan.com.
Grip op je inkoop
Gebruiksvriendelijk bestellen
Oplossingen op maat
Snelle en soepele aansluiting