Ons aanbod voor het thuiskantoor

Hoe richt je een thuiswerkplek in voor je werknemers die zowel ergonomisch als praktisch is? Wij denken graag met je mee.

Bureau-organizer OfficeByMe 4-vaks - Exacompta

X
Bureau-organizer OfficeByMe 4-vaks - Exacompta
€ 41,50
 excl. BTW
€ 50,22 incl. BTW
Per 2 stuks € 20,75 per stuk
Kleur : Selecteer je Kleur
De artikelprijs kan gewijzigd zijn vanwege uw selectie
Artikelnummer : Selecteer kleur

Beschrijving

  • Bureau-organizer OfficeByMe met 4 vakken.
  • OfficeByMe, is de eerste reeks Exacompta-kantooraccessoires die volledig zijn ontworpen in karton en papier, FSC®-gecertificeerd.
  • De producten zijn dus gemaakt van gerecycled karton, bedekt met textieleffectpapier, een plantaardig monomateriaal dat recycling vergemakkelijkt.
  • Een plastic-vrij assortiment dat de waarden van het merk uitdraagt.
  • Een extra oplossing voor het opbergen van alle kleine accessoires, documenten, post.op kantoor en thuis.
  • De 3 compartimenten aan de voorzijde bieden plaats aan een smartphone, pennen, schaar, post-it-notities.
  • Het compartiment aan de achterkant is groot genoeg voor uw notebook of tablet.
  • Hoogsterk karton van 3 mm.
  • Plasticvrij papieren logo-interieur.

Specificaties

Productinformatie

Productnaam Bureau-organizer OfficeByMe 4-vaks - Exacompta
Merk Exacompta
Verpakking Per 2 stuks

Technische specificaties

Hoogte (cm) 15 cm
Breedte (mm) 115 mm
Lengte (mm) 280 mm
Aantal vakken 4
Materiaal Karton
Geschikt voor recycling ja
Gerecycled ja
VOC-vrij ja
Selectie telewerken nee
Ergonomisch nee

Documentatie

Onze beoordelingen zijn echt en betrouwbaar. Klik hier voor meer informatie over onze verificatie- en controleprocedures.